Naghdoon

نقد و بررسی فیلم سریال انیمه و بازی

Naghdoon

نقد و بررسی فیلم سریال انیمه و بازی

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۳۳ ب.ظ

۲

نقد و بررسی انیمه ناروتو شیپدن Naruto Shippuden

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۳۳ ب.ظ

 

 

Naruto Shippuden Episodes Wallpaper

خلاصه داستان : این سری ادامه همان Naruto است که حالا ناروتو و بقیه بزرگتر شده اند (سه سال گذشته) و شروع با بازگشت نارتو به کونوها میباشد. حالا ساسوکه پیش اوروچیمارو هست. ساکورا و ناروتو هم پیش دوتا استادشون تعلیم دیدن و خیلی قویتر شدن. دوباره تیم 7 با کاکاشی و ساکورا و ناروتو و سای (که به جای ساسوکه آمده) تشکیل میشه و اتفاقات هیجان انگیز شروع میشن.

 

داستان :

داستان این سری خیلی غنی تر و بهتر از ناروتو دوران کودکی هست و شامل بخش های جدیدتر و اطلاعات خیلی وسیع تری هست که آدم رو مشغول خودش میکنه. حالا دیگه چاکرا و شارینگان چیزهای ساده ای شدن و ما میفهمیم که ناروتو در واقع یک جینچوریکیه (کسی که هیولای دم دارو در بدنش مهر کردن) و کیوبی که در شکمشه بیجو نام داره (بیجوها به هیولاهای دم داری گفته میشه که از یک دم مال گارا تا نه دم ناروتو رو شامل میشه) نقش آکاتسوکی هم خیلی بیشتر میشه و ما با رئیسشون پِین آشنا میشیم. یکی دیگه از جاهای جذاب انیمه هم معرفی هرچه بیشتر ایتاچی برادر ساسوکه هست و حقایق اتفاقاتی که در زمان حمله کیوبی به کونوها افتاده رو میفهمیم با پدر و مادر ناروتو آشنا میشیم و با منبع چاکرا و تمام شینوبی ها هم همینطور و میفهمیم که شینوبی (نینجا) و چاکرا از کجا اومده و جریان قبیله اوچیها چیه. همینطور با کاگه های دیگر دهکده های شینوبی آشنا میشیم.
 
 

شخصیت ها :

ناروتو : شخصیت اصلی انیمه که حالا قوی تر شده و میخواد که قدرت نه دم درون شکمشو کنترل کنه. هدف اصلیش برگردوندن ساسوکه به دهکدس و در این راه باید با اوروچیمارو و آکاتسوکی که دنبال قدرت نه دمشه روبه رو بشه.
 
ساسوکه : بازم به تنها هدفش که کشتن ایتاچیه فکر میکنه و حتی حاضره برای اینکار با اوروچیمارو همکاری کنه بعد ها دوباره یک هدف دیگه پیدا میکنه و هی راهش کج تر میشه.
 
ساکورا : حالا از نظر قدرت بدنی خیلی قوی تر شده و مثل سوناده میمونه و میخواد یکم کوثر واقع بشه. هدفشم مثل ناروتو برگردوندن ساسوکس.
 
سای : عضو گروه آنبوی سیاهه جایی که از بچگی احساساتشونو ازشون میگیرن ولی ناروتو بهش کمک میکنه که خودشو پیدا کنه. بجای ساسوکه به تیم 7 اومده و توانایی های خوبی داره.
 
کاپیتان یاماتو : بجای کاکاشی باید مربی تیم 7 باشه کسیه که یکی از آزمایش های اوروچیمارو بوده و در این آزمایش ها توانایی تولید چوب رو بدست آورده. (مثل هوکاگه اول)
 
هیناتا : زیاد نقش جدی در انیمه نداره فقط همینقدر بدونین که مثل سابق عاشـــق ناروتوئه.
 
جیرایا : بازم میخواد در مورد آکاتسوکی اطلاعات جمع آوری کنه و در این راه باید باهاشون روبه رو بشه.
 
سوناده : هوکاگه کونوهاس و زیادم حوصله انجام کارای هوکاگه ای رو نداره همونطور که در سری قبل گفته شد نوه هوکاگه اوله.
 
دانای شش طریقت : میشه گفت کسی که دنیای شینوبی رو ساخته و کسی بوده که دارای چشمان ریننگان دار بوده و میتونسته به هر شش عنصر تسلط داشته باشه.
 
ایتاچی : دیگه مثل فصل قبل بی روح و یک آدم نفرت انگیز نیست و دلایل کشتن خانواده اش و قومش معلوم میشه.
 
پین : رئیس آکاتسوکی که اونم چشمای ریننگان داره.
 
Naruto Shippuden Sage Mode Jiraiya Wallpaper
 

سخن آخر :

در نهایت باید گفت پیشرفت این سری نسبت به سری قبل خیلی زیاده و اگر حوصلتون نمیکشه یا سری قبلو دوس نداشتین زود بهش نگاه کنید و بیاین این انیمه رو نگاه کنید.
 
برای دانلود به لینکای زیر مراجعه کنید :
امتیاز نقدون : 8/10
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۳
Ali MBina

نظرات  (۲)

۰۷ خرداد ۰۰ ، ۱۵:۰۳ دانلود فیلم و سریال

 دانلود انیمه ناروتو: شیپودن Naruto: Shippûden با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

دانلود انیمه ناروتو: شیپودن به همراه زبان اصلی ژاپنی و دوبله انگلیسی

کیفیت 720p اضافه شد

قسمت 500 (آخر) اضافه شد

۰۸ خرداد ۰۰ ، ۱۸:۳۴ دانلود فیلم و سریال

 دانلود انیمه ناروتو: شیپودن Naruto: Shippûden با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

دانلود انیمه ناروتو: شیپودن به همراه زبان اصلی ژاپنی و دوبله انگلیسی

کیفیت 720p اضافه شد

قسمت 500 (آخر) اضافه شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی