Naghdoon

نقد و بررسی فیلم سریال انیمه و بازی

Naghdoon

نقد و بررسی فیلم سریال انیمه و بازی

جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۲۶ ب.ظ

۰

نقد و بررسی سریال How I Met Your Mother

جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۲۶ ب.ظ

 

 

 

 

برای مشاهدی نقد و بررسی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

داستان :

داستان سریال درمورد 5 نفر هست که البته در ابتدا 4 نفرن. شخصیت اصلی تد موزبی در سال 2030 برای دختر و پسر نوجوونش میخواد داستان آشنایی با مادرشون رو تعریف کنه (که اونام زیاد حوصله داستان ندارن ولی به زور تد بهشون میگه) حالا در سال 2005: در ابتدا هم اتاقی تد (مارشال) که به قول خودش بهترین دوستشه و قبلا هم باهم تو کالج بودند با تد برای نامزدیش تمرین میکنه و حلقه رو به تد میده و تدم بهش میگه حتما لیلی (دوس دختر مارشال) قبول میکنه. در اینجاس که تد میفهمه که اگه مارشال ازدواج کنه اونم تنها میشه و میفهمه که باید آستینا رو بزنه بالا (اینجا تد 27 سالشه) تد میره به بار پاین خونشون که پاتوق 5 تا شخصیته و اونجا با بارنی (بهترین و کمدی ترین شخصیت سریال) حرفاشو در میون میزاره و اونم به اولین دیدارشون اشاره میکنه و میگه تا 30 سال ازدواج نکن و بعد از گذشت چنتا سکانس دوباره تو بار تد یهو رابینو میبینه. و دچار عشق در نگاه اول میشه.
بعد باهاش جور میشه و میره باهاش رستورانو باهم حرف میزنن و میرن بعد تد دوباره با بقیه (مارشال . لیلی و بارنی) میره شیپور آبیه رو میدزده میده رابینو میگه I Love You اینجاس که رابین میترسه (بعدا معلوم میشه رابین از رابطه های طولانی مدت مترسه) 
و میندازتش بیرون. درپایان قسمت اول رابین قبول میکنه که با تد دوست معمولی باشنو میاد جوین میشه به گروه اینا تا آخر سریال.
 
(از راست تد , لیلی , مارشال , بارنی و رابین)
 
تا اینجا اطلاعات اولیه رو راجع داستان فهمیدین حالا تکمیلی: تد و رابین در طی سریال بارها با هم جور میشن بعد از یک مدت در یک سکانس معمولی تد و رابین راجع یه چیزی بحث میکنن و تد راوی میگه ما چن ساعت همینطور بحث کردیمو (میزنه صحنه تند) آخرسر تد راوی میگه ما بهم زدیم!!!
از اون نظر روی بهم زدنا و گاهی جورشدنای تد و رابین زیاد کار نکردن و زیاد با عقل جور در نمیاد رابطشون (یکم فانتزی میزنه) در طول سریال رابطه مارشال و لیلی هم تقریبا خوبه و بارنی... بارنی کسیه که رو شخصیتش کار شده و یکیه که مادرش زیاد سالم نبوده و یه برادر سیاه پوست داره و خیلی خیلی دختر بازه. پند های عجیب غریب به تد میده و خودشو بهترین دوست تد میدونه (ولی تد نه) مثل رابین اهل رابطه طولانی نیس و وضعش از بقیه بهتره.نقد و بررسی توسط وبلاگ نقدونی نوشته و بررسی شده لطفا برای کپی برداری منبع رو ذکر کنید.
 

شخصیت ها :

تد : تد یه مهندس معماره (آرتیشکته) و از اول سریال دنبال زن میگرده و شخصیتش خیلی رمانتیکه. بعدا هم میفهمیم خیلی چیزای مُدل بالا میدونه(وقتی میره یه مهمونی کلاس بالا) اصولا از همون اول از رابین خوشش اومده و از همون اول تا آخر دوتا بچه میخواد یکیش پسر یکیش دختر. بعضی اوقات رفیق پایه بارنی میشه و زیاد به حرف های بارنی اهمیت نمیده. بعضی از اوقات یهو رو میکنه به طرف (مثلا رابین) و شروع میکنه به سخنرانی. عاشق کارشه و بعدا موفقیت هایی رو هم بدست میاره.
 
 
بارنی : شخصیتی که اگه در سریال وجود نداشت سریال شکست خورده ای میشد و شاید کامل نمیساختنش ولی خوب شانس آوردن و بود و سریالو کشید بالا. بارنی نمیدونه باباش کیه و مامانشم دوس داره داداششم همینطور شغلشم و محل زندگیشو به هیچکس نمیگه اما آخر سر هر دوتاش معلوم میشه عاشق دختر بازی و کت و شلواره همیشه گرونترین کت و شلوارارو میپوشه و به تدم میگه که باید کت و شلوار بپوشه ولی اون اهمیت نمیده و در زندگیش یبار ازدواج میکنه. بارنی دائما دنبال یه چالشه و وقتی یکی یه چیز عجیب و شاید غیر قابل انجام دادن رو میگه اون از اونور قبول میکنه. از شرط بندیم خیلی خوشش میاد.
 
 
 
مارشال : بهترین دوست تد که نه سال آزِگار با لیلی نامزد بوده و یه وکیله که بعدنا میشه قاضی. خیلی عاشق محیط زیسته و وکیل شده که ازون محافظت کنه. مارشال از ماشین ها بدش میاد.
 
 
لیلی : نامزد مارشال که قد کوتاهی داره و با بقیه هم ارتباط خوبی داره و شغل اصلیش مربی مهد کودک بود ولی به نقاشی کردن علاقه داشت. بازم تو اون زمینه موفقیت کسب نکرد و بجاش بعدنا به خرید نقاشی برای پولدارا رو آورد.
 
 
رابین : یک کانادایی اصیل که علی رغم توهین ها و تیکه هایی که بقیه به خصوص بارنی به کشورش میندازن بازم ازش دفاع میکنه. بعضی از اوقات اخلاقیاتش شبیه کانادایی ها میشه و در طول سریال با تد و بارنی دوس میشه شغل رابین گزارشگری و بعدها مجری اخبار بود. بعدها معلوم میشه که پدر رابین دی اصل پسر میخواسته و وقتی که رابین دختر شده با اون مثل یه پسر رفتار کرده.
 
 

سخن آخر :
 
در نهایت باید گفت که اگر از کسانی هستین که به سریال friends نگاه کردین و میخواین بازم شاهد یه سریال کمدی خیلی خوب (نه دیگه در حد friends) باشید یا اگر بدنبال سریال کمدی هستین و خلقتون با فانتزی گرمه حتما این سریالو بهتون پیشنهاد میکنم.
شایان ذکره که یکی از نقاط ضعف سریال که تقریبا تمام تماشاچیاشو شکه و نا امید کرد پایان سریال بود.
برای دانلود سریال با لینک مستقیم و رایگان به لینک های زیر مراجعه کنید:
 
 
امتیاز نقدون به سریال : 7.5/10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۲
Ali MBina

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی